Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ook maar voorstellen; Dylan met een Astra H Wagon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ook maar voorstellen; Dylan met een Astra H Wagon

    Hallo,

    Ik zal me hier ook even voorstellen.
    Ik ben Dylan, 20 jaar oud en ik kom uit het altijd zonnige Den Bosch.
    Ik heb een zilveren Opel Astra H stationwagon uit 2006 en dan ook nog eens een diesel, gaaaaaaap.
    Waarschijnlijk één van de meest saaie auto's om te zien, maar het rijdt stiekem toch wel leuk. Hij is inmiddels gechipped naar 160pk, dus er zit wel iets van pit in.

    Omdat hij er zo saai uitziet vind ik hem wel tof en wil ik hem wat leuker maken.
    Inmiddels heb ik de originele velgen zwart gespoten totdat ik een mooie set 18" vind, de grill is vervangen voor een embleemloze variant en de kofferback is gecleaned.
    Laatst ook maar gepolijst, omdat de eerste eigenaar zich nogal aangetrokken voelde tot de krasstraat.

    Genoeg gepraat, tijd voor wat foto's van het hok.




    '








    Die 333 sticker is inmiddels alweer foetsie, zit een foto tussen van de lege achterkant, zo ziet het er nu ook uit.

    De auto moet nog flink omlaag en een paar goeie velgen krijgen, verder komt er nog een klein kofferbakspoilertje op en een voorbumper van een GTC (niet lager, maar wel wat strakker dan origineel)

  • #2
    Zoiets moet het uiteindelijk gaan worden, alleen de velgen weet ik nog niet, dus die heb ik er nog niet ingetekend.

    Comment


    • #3
      Welkom.

      Ik heb nog een gruwelijke set wielen liggen voor je!
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • #4
        ,xlol, Vladi, breder als 9.5 x 18 et 35 moet je niet gaan op een astra.

        Overigens, om een GTC bumper te plaatsen heb je ook een GTC grille nodig, en het schuim wat om de bumperbalk zit. Je kunt wel je huidige bumperballk behouden.

        Schroefset is van alle ,modellen gelijk btw, dus das geen probleem.

        Voor dikke station inspiratie moet je ff die van John van het Ende en van Dark-Divx bekijken, die 2 zijn machtig dik.

        Comment


        • #5
          Bange mensen sterven ook mayhem!

          Gewoon camber alles.
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • #6
            Van de GTC grill wist ik, van het schuim niet, maar dat komt wel goed. Thanks voor de tips iig.

            Comment


            • #7
              Welkom op het nl gedeelte .

              Ben benieuwd als ie wat verder naar moederaarde is gegaan.
              Vw passat variant '06 - daily
              Mini cooper s '03 - daily
              Vw golf mk1 gti '79 - toy

              Comment


              • #8
                Thanks, ik ben ook best benieuwd, gelukkig is er best veel aftermarket te krijgen voor zo'n Astra, dus dat moet goedkomen.

                Comment


                • #9
                  Ik zeg verlagen en rap...

                  Wat Vladi al zegt... Camber alles... Komt het helemaal goed...

                  Welkom @ nl s/w

                  Comment


                  • #10
                    Ja, verlagen gaat sowieso gebeuren, maar dat ding moet wel 50.000km per jaar blijven rijden. Vraag me af of dat comfortabel is als hij echt plat op z'n bek ligt, dus zal het waarschijnlijk niet echt extreem worden.

                    Comment


                    • #11
                      welkom!

                      Comment


                      • #12
                        Och, ik reed een tijd 60k km in een (vrij stevig)verlaagde Jetta 2.
                        Met een paar goede stoelen vang je veel comfort op.

                        Ik mis het wel een beetje die 1000en km's laag cruisen naar werk etc, vind het soms zelfs jammer dat ik een leasewagen heb.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • #13
                          Is gewoon goed te doen hoor, dat is toch het leukste van een auto, rijden

                          Comment


                          • #14
                            Dat is zeker waar, daarom maak ik er ook zoveel kilometers mee. Niks leuker dan een roadtrip. :p
                            Ik denk wel dat ik deze auto ga verkopen en dat ik weer terug ga naar een Renault Laguna.
                            Heb er al één gehad uit 2004, deze heb ik toen verkocht omdat hij te oud was.
                            Nu heb ik er één op het oog uit 2009, initiale uitvoering, dus full options en erg veel leuks van te maken.
                            Wordt sowieso weer een stationwagon, waarschijnlijk op originele 18" inch velgen.
                            Ben benieuwd of dat te verlagen valt. Ik wil graag een GT uitvoering, wat inhoud dat de achterwielen meesturen met de voorwielen. Het valt nog te bezien of er iets te doen is met verlagen, dus dat de achterwielen niet in de wielkasten gaan draaien.

                            Maar dat is nog allemaal te bekijken, eerst kijken wat ik terug krijg voor de Astra.

                            Comment


                            • #15
                              Meesturende achterwielen wil je toch juist niet lijkt me.

                              Comment

                              Working...
                              X