Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat er mee naar Dumpd?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wie gaat er mee naar Dumpd?

    Zoals Alex me gister al deed herinneren, ik zou nog een topic aanmaken..

    Ik denk dat we het beste als verzamelplek AC de Meern kunnen maken. Dat is wel zo makkelijk voor ik denk bijna iedereen. Tenzij iemand een betere suggestie heeft denk ik dat we hier wel van uit kunnen gaan. Ik zat zelf te denken om rond 7 uur te verzamelen. Van vorig jaar weet ik nog dat het in en uitrijden altijd wel even duurde, laat staan je toegangsbewijs halen etc.

    Adres van de Meern is:
    Meerndijk 59
    3454 HP
    De Meern

    Vanaf de Meern zullen we de aan blok naar Ede rijden, hotel Reehorst om precies te zijn. Het adres daarvan is:
    Bennekomseweg 24
    6717 LM
    Ede

    Handig voor de Tomtomers In de mail staat dat als je naast elkaar wilt staan tijdens de event, je bij de parking moet verzamelen en aan blok de kant van de Enka fabriek op moet rijden. Op het terrein zelf worden geen plekjes vergeven of gereserveerd. Dus als we op de parking van de Reehorst aankomen moeten we eigelijk een plekje hebben waar iedereen bij elkaar kan komen, en waar we dus kunnen verzamelen voor de mensen die bij elkaar willen staan (in en outdoor). Aangezien niemand echt weet hoe druk het word op de parking etc, lijkt het me makkelijk om elkaar gewoon daar op te zoeken en evt. te bellen om te vragen waar we staan opgesteld. Zeker voor de mensen die vanaf een andere kant komen is dit een makkelijkere optie, aangezien we niet precies dezelfde tijd aan zullen komen

    We worden tussen 07:00 en 09:00 verwacht. Om 10:00 gaan de deuren open en begint het feest officieel.


    Ik zal even een lijstje maken met de mensen die vanaf Rotterdam/Den Haag rijden naar de AC, waar we met zn alle het laatste stukje naar de Meern toe zullen rijden. Gelieve het lijstje aan te vullen op dezelfde manier.

    Iloow/Thom, Audi A3
    Ro84/Robin. Audi A3
    Riskant/Lex. Shotgun bij Thom
    Ruitie/Niels. VW Polo


    Wij zullen dus sowieso rond 7 uur bij de Meern zijn, de mensen die ook komen, noteer mijn telefoonnummer even, zodat je kunt bellen als je verhinderd of verlaat bent.

    06-30930682
    Last edited by iloow; 08-10-2013, 03:45 AM.
    Check us out @ Facebook: Flatworx

  • #2
    Ik rij niet over Utrecht, dus kunnen we ook een tijd afspreken bij het hotel? zorg ik dat ik daar rond die tijd ben.

    Comment


    • #3
      Jup, bel je mij f om daar wat af te spreken als je er bent.

      Ik weet zelf nog niet waar ik precies kom te staan, aangezien ik ook lid ben van dub05 en daar ook mensen van komen.. dus dat zien we dan wel
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • #4
        Ik ga proberen half 9 bij het hotel te zijn, of is dat te laat?

        Comment


        • #5
          Ik hoop om half 9/9 uur binnen te rijden, ik weet nog van vorig jaar dat t wel even duurde voordat we de passen hadden om binnen te komen op de fabriek.. dus wars zijn wij dan iets eerder.
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • #6
            Oke naja ik zorg gewoon dat ik er half 9 ben dan, moet vroeg genoeg zijn gaan er verder geen mensen naar Dumpd??

            Comment


            • #7
              Geen idee.. ze hoeven ook niet mee maar dacht misschien wel leuk om wst mensen s een keer int eggie te zien
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • #8
                Ja zowiezo even meeten! ik heb een je een pm gestuurd

                Comment


                • #9
                  Wij bliiven met een groep in Utrecht crashen en rijden daaruit weg. Ik zal even nagaan hoe en wat, ik wil ook op tijd binnen staan.

                  Comment


                  • #10
                    Ik kom zelf met de trein, maar wil eigenlijk wel graag wat mensen van hier moeten. Zal ik m'n nummer anders ff pm'en om contact te kunnen zoeken?
                    If shit can happen, shit's bound to happen.

                    Comment


                    • #11
                      Bel me maar als je in de buurt bent. Ik weet niet of de rest van de groep er ook bij is, maar dat zien we dan wel
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • #12
                        Ik ga zelf tegen 7 uur/Half 8 bij huis weg en hoop tegen 10en voor de poort te staan, heb me niet ingeschreven voor selectie.

                        Mochten jullie me zien spreek me gerust aan, ik ben die dikke kale met het baardje in die grijze bangbus
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • #13
                          Anders moet iedereen een roos achter zijn oor doen, dan herkennen we elkaar gemakkelijk ..

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mayhem View Post
                            Anders moet iedereen een roos achter zijn oor doen, dan herkennen we elkaar gemakkelijk ..
                            Ja, incl. roze overhemd!

                            Comment


                            • #15
                              en zo een blote billen leren broek! dan moet het vast goedkomen!

                              Comment

                              Working...
                              X