Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kleurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kleurtje

    Toch maar even mijn vraag hier stellen dan maar.. Iemand ervaring met plastidippen? Blijft 't goed zitten of is 't maar rommel.. En hoe moet de staat van de lak zijn?

  • #2
    Originally posted by SpeakFrench View Post
    Toch maar even mijn vraag hier stellen dan maar.. Iemand ervaring met plastidippen? Blijft 't goed zitten of is 't maar rommel.. En hoe moet de staat van de lak zijn?
    Rommel. Je kunt het overal overheen klaaien en blijft wel zitten maar ik raad het je ten zeerste af, ken 2 mensen die zeer slechte ervaringen hebben met die troep (lak wat eraf komt samen met die zooi bijv).
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • #3
      Originally posted by Vladi View Post
      Rommel. Je kunt het overal overheen klaaien en blijft wel zitten maar ik raad het je ten zeerste af, ken 2 mensen die zeer slechte ervaringen hebben met die troep (lak wat eraf komt samen met die zooi bijv).
      dus als 't aan jou ligt beter wrappen?

      Comment


      • #4
        Originally posted by SpeakFrench View Post
        dus als 't aan jou ligt beter wrappen?
        Wat mij betreft zeg ik spuiten, maar gezien die optie behoorlijk prijzig is en je daar waarschijnlijk niet op zit te wachten dan toch eerder wrappen dan dippen.
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

        Comment


        • #5
          Op zich wel te doen, maar let er op een dikke laag te spuiten. Ik heb het op mijn velgen gedaan, en dat moest door de dunne laag er af geschuurd worden. Op de carroserie en dergelijk geen ervaring mee, kan mij echter voorstellen dat dit problemen op kan leveren ja.
          #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

          Comment

          Working...
          X