Announcement

Collapse
No announcement yet.

Na lang lezen ook maar eens registreerd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Na lang lezen ook maar eens registreerd

    Ik zal me maar eerst eens even voorstellen in het Nederlandse gedeelte !

    Ik ben Mark, 24jaar en ik woon in het Limburgse Stein. De wagen waar ik in rij is niet echt alledaags te noemen voor jongeren en word meer gezien als een "ouwelullenbak" maar, ik kon hem overkopen van mijn ouders (1ste eigenaren) dus wth

    Een renault megane classic 1.6 16v,

    Helaas ook meteen de enige foto die het waardig is om te laten zien aangezien de rest met de telefoon is gemaakt.

    Lijstje met wat eraan gedaan is,
    - KW var1 schroefset voor,
    - Torsiestaven achter verzet,
    - Keskin KT-5 17x9 achter met 225-35-17 en 17x7,5 voor met 185-35-17 (binnenkort 165-40-17) afgelopen winter gepolijst door PUC-polish,
    - US-lights,
    - Renault laguna onderlip,
    - Andere koplampen die binnenkort weer vervangen gaan worden voor OEM koplampen met retrofit projector aangezien ik deze achteraf geen porum vind.

    De plannen verder zijn om aan de achterkant de wielkasten nog verder uit te rollen zodat de wielen iets meer poke krijgen en aan de voorkant moet er nog wat gespeeld worden met spacers om de velgrand netjes tegen het scherm te krijgen Verder natuurlijk allemaal kleine dingetjes als schades bijwerken van de vorige eigenaar (vrouwen + auto met grote kofferbak + laag muurtje = vragen om problemen) en een setje Lester sideskirts om de zijkant wat omlaag te brengen. Normaal ben ik absoluut geen fan van sideskirts maar door de rare franse dorpelconstructie lijkt de wagen hoger dan hij is !

  • #2
    Ik heb helemaal niks met franse auto's.
    Maar deze ziet er goed uit! Welkom

    Comment


    • #3
      Originally posted by JJ. View Post
      Ik heb helemaal niks met franse auto's.
      Maar deze ziet er goed uit! Welkom
      dit vat het goed samen voor mij
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • #4
        Die 2 boven mij moeten nog veel leren!

        Welkom hier! Ziet er netjes uit

        Comment


        • #5
          Dankjewel !

          Ik moet er wel ook bij zeggen, ik heb ook helemaal niks met franse auto's zo'n 2,5jaar geleden heb ik mijn 2de golf mk2 moeten verkopen omdat die niet meer te redden was, toen ben ik helaas een jaar lang autoloos geweest vanwege wat financieële dingen als student en een anderhalf jaar geleden kreeg ik de kans om deze tegen een zachte prijs over te nemen. Mijn ouders hebben hem in 1999 nieuw gekocht dus alles wat er ooit mee gebeurd is dat is bekend en voor een franse auto is deze wel heel erg appart want er zijn nog nooit electrische problemen mee geweest Mijn eerste gedachte was dus,



          Opa auto naar platgeslagen met brede wielen, maarrrrrrrrr, wel stijlvol !

          Als het morgen mooi weer is zal ik als het goed is nog wat nieuwe foto's hebben van de meet waar ik heen ga !

          Comment


          • #6
            Welkom! Helemaal met de comments eens van hierboven.

            Comment


            • #7
              Ik ook! Welkom
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • #8
                Thnx !

                Even nog een foto'tje van mijn aller eerste auto die het me wel waard lijkt om te laten zien,



                Golf 2 1300 CL op 14x10 verbreed staal achter en 14x9 voor

                Comment


                • #9
                  Vind die Renault echt nice, zie je niet zovaak verlaagd en nette wielen! golfje is ook leuk

                  Comment


                  • #10
                    German stance style Golf, leuk!

                    Comment


                    • #11
                      Welkom! En damn, er komen steeds meer nette renaultjes tevoorschijn. I like!
                      #SCHTAAAAAAAAAAAANZ

                      Comment


                      • #12
                        Wat fototjes van Frenchworxx afgelopen week,





                        Op deze foto's zie je wel heel goed dat voor en achter de wielen een dikkere spacer kunnen gebruiken en achter er nog een hoop laag bij moet !

                        En de nieuwe 165-40-17 om de voorwielen

                        Comment


                        • #13
                          vooraan geef ik je gelijk

                          maar achteraan ligt toch redelijk flush?

                          en als je lager wil, zal je toch niet veel breder moeten gaan denk ik
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by P78 View Post
                            vooraan geef ik je gelijk

                            maar achteraan ligt toch redelijk flush?

                            en als je lager wil, zal je toch niet veel breder moeten gaan denk ik
                            +1, mijn gedachte ook P! Maar wielen staan dik onder de Fransoos!

                            Comment


                            • #15
                              Als je een renault lager legt, ga de banden dan ook verder naar buiten en camberen? Dat is met vag wel, als beloning. Je verlaagd je auto en als cadeau krijg je er camber bij, gratis en voor niks. Maar als dat met renault ook is, en je gaat achter lager dan zou ik nog even wachten met spacers. Of je koopt ekte ekte MB velgen, die hebben misschien iets extremere maten. Weet niet in 17'' is alleen
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment

                              Working...
                              X