Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen met Volvo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voorstellen met Volvo

    Ik zal me hier maar vast laten horen voordat ik de vraag krijg in mijn andere voorsteltopic
    Ik ben dus Wouter, 19 jaar, ik kom uit de buurt van Gorinchem en ik rij een Volvo V70 R.




    Momenteel is er nog niet zo heel veel aan gedaan, maar dat gaat veranderen. Afgelopen week een set wielen van een BTCC wagen uit 90's weten te scoren, en het lijkt er op dat dat gaat passen! Ik heb inmiddels straatbanden besteld evenals een 90mm dop om ze vast te kunnen zetten, dus hopelijk volgende week monteren. Daarna wil ik graag een schroefset maar, ik ben bang dat dat nog wel een paar maanden kan duren.

    Ik zal waarschijnlijk meer lezen dan posten maar, ik zal julie proberen op de hoogte te houden van de vorderingen met deze Zweed.

  • #2
    volvo wagon + BTCC = win

    witte oz dan? of ...

    dit loopt achter ook goed aan persies?
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • #3
      Dankje!

      Nee, op de foto's zitten ze er al onder. Wel oz, niet wit.

      Met het proefpassen liep het inderdaad nog aan maar, dit komt vooral omdat de slicks nogal 'vierkant' zijn. Ik hoop dat het met iets plattere en smallere banden beter uit komt en anders zal ik er niet aan ontkomen om mijn wielkassen te rollen. Als ik straks verder omlaag ga zal dat denk ik toch moeten.

      Comment


      • #4
        Centerlock = baas!

        Welkom hier ....

        Comment


        • #5
          BWAAAAAAAA BTCC! mijn kudo's heb je vriend!
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • #6


            zo'n foto verwachten we dus ook van jou
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • #7
              Haha ja of een dat alle wielen van de grond zijn :p

              Comment


              • #8
                Ik heb weer een paar dingen aan de volvo gedaan dit weekend. Zaterdag eerst een set banden gescoord waarmee ik wel daadwerkelijk op de weg mag komen.


                Vervolgens bezig geweest om meters in te bouwen waar mijn navigatie zat, morgen haal ik even een gatenzaag dan kan ik dat afmaken.


                Dinsdag weer verder, dan op het programma: meterhouder, vacuumslangen vervangen voor blauw silicone en misschien de gasveren van mijn kofferbak nog vervangen.
                Deze week ga ik ook een schroefset bestellen en de dop voor de centerlock moer zou ook binnen moeten komen, dus alles voor de btcc velgen begint langzaam in elkaar te vallen.
                Ik zit nu nog met één probleem, ik zoek iemand die mijn wielkasten kan rollen, maar ik denk dat jullie mij daar wel verder mee kunnen helpen.

                Ik laat jullie achter met een plaatje hoe hij er nu bij staat, nog altijd op winterbanden. Altijd leuk om wat mensen mee te verassen bij een stoplicht

                Comment


                • #9
                  Welkom!

                  Heerlijk die v70R. Heb er zelf ook eentje gehad in exact dezelfde kleur. Alleen was die van mij een 2wd. Aan de uitlaten te zien heb je een 4wd. Of zijn die er later onder gezet?

                  Heel veel plezier met je familycruiser
                  Vw passat variant '06 - daily
                  Mini cooper s '03 - daily
                  Vw golf mk1 gti '79 - toy

                  Comment


                  • #10
                    Dankje! De mijne is ook 2wd maar, er zit een 2,5" Simons catback onder. Die 5 pitter mag gehoord worden

                    Comment


                    • #11
                      Hey gaaf, iemand uit de buurt!
                      kom zelf uit Gorinchem , ik ken wel iemand waar je een wielkastroller kan lenen voor weinig, moet je het alleen wel zelf doen.

                      Dikke bak!

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb nog een wielkastroller te huur!

                        Weet niet of ik het hier mag neerzetten ivm reclame ofzo!

                        Maar stuur maar een pm!!
                        Last edited by bmwstefan; 05-01-2013, 03:23 PM.

                        Comment

                        Working...
                        X