Announcement

Collapse
No announcement yet.

Morning ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Morning ;)

    Ik ben Joop, 26 en uit een klein gehucht onder Rotterdam

    heb 3 Opels,

    Mijn daily astra H GTC diesel, Verlaagd met KW variant 2 en een staggered setje 3sdm 0.05.
    Hij moet nog iets zakken, maar helaas, alles is er al van tussen achter





    Mijn Corsa A omgebouwd naar 2.0 16v met snelle nokkenassen, remapped ECU, Billit vliegwiel en OMP racing koppeling. 775 kg met 172 pk, pure fun!



    en mijn 1981 Opel Kadett. Foto is nogal oud, auto is op dit moment herspoten (Zelfde kleur) en ben bezig hem weer op te bouwen. O.a. een custom gemaakte schroefset en heb een set hoogglans verdichte zender turbo 2 ervoor liggen.




  • #2
    mooie collectie opels

    vind de dsm wielen persies wat klein ogen?

    de ronal turbo op de kadet op de corsa?
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • #3
      is toch echt 18 inch, 8,5j voor, 9.5j achter.

      De ronal turbo's zijn vorig jaar al verkocht.
      Wou altijd wel iets anders als staal verbreed op de corsa, maar de corsa is niet voor het mooi, de matte lak, het zwarte staal verbreed, maakt hem meer een sleeper. De lol is almaar groter als je de verbaasde gezichten ziet als ze je niet kwijtraken van de achterbumper.

      Comment


      • #4
        dikke auto's, alles uit de buurt vd rotterdam is goed!:p
        Facebook Sander Zuurbier
        Instagram sanderz28

        Twingo RS

        Comment


        • #5
          Lekkere wagens! Waar kom je precies vandaan?

          Comment


          • #6
            Middelharnis, op t eiland goeree overflakkee. een 25 minuten onder Rotterdam.
            (nee, ik ben niet van de SGP haha)

            Opzich zou de corsa wel bekend moeten zijn in rotterdam, vroeger reed ik nog wel eens een straatrace'je ermee in Rotterdam.

            Comment


            • #7
              Dikke Astra, heel gaaf die SDM's. Wat je zegt, nog f een tikkie lager, vooral achter kan je nog een stuk.

              Misschien kortere veren kopen? Of ombouwen naar luft!
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • #8
                Klopt, achter is echt alles ertussen weg, zelfs de rubber voetjes van de veren haha.

                Air ben ik naar aan het kijken, enkel is dat toch wat onderhoudsgevoeliger, en prijziger.

                Comment


                • #9
                  Ondrhoudsgevoelig? Ik doe er niks aan hoor.. Ja, als ik aant klussen ben f de tank loshalen en t water eruit laten lopen, maar dat zijn 3 druppels.. Verder doek niks!

                  Ik ken een bedrijf dat schroefsets ombouwd naar air.. Nieuw merk, redelijk goedkoop maar kwalitatief goed.
                  Als je interesse hebt moet je me maar pmen
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • #10
                    Ow ja joh? Wat is de prijs voor zo een ombouw? Met regelkastje?

                    Comment


                    • #11
                      Of je nu magneet of lucht kleppen hebt, ze kunnen vastzitten. Ik verdien me geld met vastzittende lucht/water en magneetklepjes haha

                      Manueel setje is rond de 2k, zo een ombouw zal rond de 1500 kosten?

                      Comment


                      • #12
                        Nice, heb jij nog zo een klepje voor lucht 12 volt?
                        Een maat van mij is die nodig voor zijn trein hoorns, ik heb hem al een luchtank gegeven met een compressortje!

                        Comment


                        • #13
                          Enkel 24v hebben we op de zaak. (tandarts units is allemaal 24v schakelingen)

                          Maar zo duur zijn luchtklepjes toch niet?

                          Comment


                          • #14
                            Ja klopt ,had vluchtig gezocht en vond alleen 24v units.
                            Ik zal de google goggles wel efkes opzetten

                            Sorry voor offtopic stuff!

                            Comment


                            • #15
                              Ook welkom...

                              I like the Kadet!

                              En de 3sdm zijn ook dik!

                              Comment

                              Working...
                              X