Announcement

Collapse
No announcement yet.

leuke threat gevonden over stance ,)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • leuke threat gevonden over stance ,)


  • #2
    hahaha pas maar op voor die vladi, dta is een echte troll. Ken hem van vwforum namelijk.

    En die OP weet er echt niks van hahahaha, hellaflush is max camber en max plat.... wat een mongool.

    Na een beetje rondkijken op internet heb ik me ook meer ingesteld op Hellaflush dan Stance (voor de mensen die het niet weten, hellaflush is je auto zeer verlagen, maar puur en alleen dat je wielen gewoon mooi in je wielkasten passen. Hierdoor word je auto erg laag (mooi vind ik) en heb je geen extreme camber zoals je wel veel bij stance ziet).

    Comment


    • #3
      Haha wat een oelewappers...
      Staat weer helemaal vol met onzin en vooroordelen.
      Ga het niet allemaal opnoemen maar een mooie "stance" (begin al een aardig hekel aan dat woord te krijgen door dit soort onzinnig gebruik) is prima te combineren met goede handling. Tenzij je echt knalharde vering of 1 cm bodemspeling hebt, kun je er best veel uithalen. Als je gewoon zorgt dat je banden/velgen net niet de wielkasten raken bij inveren kun je best behoorlijk wat veerweg hebben en dus fatsoenlijke handling én looks. Even goed uitlijnen, beetje aandacht aan je geometrie besteden en het rijdt echt meer dan prima, hoe dan ook strakker dan standaard.

      Achja, het internet... vol met idioten en een paar die het een beetje snappen (waarvan er op SW verbazingwekkend veel zitten).

      Comment


      • #4
        Volgens mij is dat ook niet helemaal waar hoor Gino... Hellaflush betekend dat je auto maximaal laag ligt en je banden/velgen precies gelijk staan met schermen. Flush is dat je net niet helemaal schijtplat ligt, maar wel dat je banden/velgen gelijk staan met je scherm..

        Ach, what's in a name denk ik dan.. lekker doen wat je zelf leuk vind, en als iemand daar een naam voor heeft, prima..
        Check us out @ Facebook: Flatworx

        Comment


        • #5
          Dit is een prima uitleg

          Comment


          • #6
            Serieus .... Wat DDM zegt!

            Heb geen denderende indruk van Honda bestuurders..
            Dit mede door mijn buurjongen!
            Maar dit maakt het er niet beter op...

            Uitzonderingen daar gelaten....


            Dit is trouwens niet alleen bij Honda hoor...
            Lees "got splits" zijn thread over zijn M3 maar eens op BF.C!
            Last edited by Riskant; 09-26-2012, 11:49 AM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Riskant View Post
              Serieus .... Wat DDM zegt!
              Dit is trouwens niet alleen bij Honda hoor...
              Lees "got splits" zijn thread over zijn M3 maar eens op BF.C!
              Mee eens, maar de "supercoole swag YOLO toon" die hij al vanaf zn eerste post aanslaat helpt ook zeker niet als je waardering wilt. Ik denk dan ook niet dat hij daar erg naar op zoek was.
              Maar je hebt gelijk, BF.c zit (uitzonderingen daargelaten) vol met niet al te ruimdenkende figuren...

              Comment


              • #8
                BF.c? Link?
                Check us out @ Facebook: Flatworx

                Comment


                • #9
                  Originally posted by iloow View Post
                  BF.c? Link?
                  Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.

                  Comment


                  • #10
                    Als ik dit zo lees denk ik alleen maar:

                    "jezus, wat zit daar een volk met een superieuriteitsgevoel waar Hitler nog een puntje aan kan zuigen"

                    Die TS is wars een beetje een tjappie, maar niemand vraagt om 8 pagina's vol gebeuk op z'n auto waar die zo z'n best op doet.
                    Check us out @ Facebook: Flatworx

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by GinoGJ View Post
                      hahaha pas maar op voor die vladi, dta is een echte troll. Ken hem van vwforum namelijk.
                      Nouja "kennen", je hebt mij daar een paar keer gezien bedoel je te zeggen.

                      Dat ik mezelf hier tegen mag komen, famous hoor.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • #12
                        Hey Vlad Leuk dat je ook hier zit
                        Check us out @ Facebook: Flatworx

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by iloow View Post
                          Hey Vlad Leuk dat je ook hier zit
                          Hey man, ja zitten wat mensen met kennis van toekomstige zaken Hier en daar wat vragen stellen he.
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • #14
                            Toekomstige zaken Klinkt goed!
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Vladi View Post
                              Nouja "kennen", je hebt mij daar een paar keer gezien bedoel je te zeggen.

                              Dat ik mezelf hier tegen mag komen, famous hoor.

                              Comment

                              Working...
                              X