Announcement

Collapse
No announcement yet.

DUMPd 2012 - ENKA terrein Ede (NL)- 8 september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DUMPd 2012 - ENKA terrein Ede (NL)- 8 september



    Maar even een officieel topicje !
    Er komt nog heel veel meer informatie aan, maar afgelopen tijd hebben we voornamelijk alle papierwerk en de locatie zelf als hoofdpunten in het to-do lijstje gehad ;-)
    We zijn er al een aantal maanden mee bezig namelijk.

    Zaterdag 8 september dus bij en in de historische textielfabriek ENKA in Ede. Een prachtige oude industriehal van 6500 vierkante meter en met een gigantisch buitenterrein.

    >>>
    **** Hotel op wandelafstand en drempelvrij vanaf de snelweg tot in de hal
    Locatie is het viersterrenhotel "De Reehorst"
    op loopafstand van het terrein en 's nachts een volledig omheinde parkeerplaats.

    1 persoon overnachting + ontbijt voor 50€
    2 persoons overnachting + ontbijt voor 65€
    (normale prijs 97€ pp - www>reehorst>nl

    Let wel, er zijn slechts een beperkt aantal kamers nog beschikbaar !
    Aanmelden? dumpd2012@gmail.com (let wel, reservering wordt pas bevestigd na betaling)
    >>>

    DUMPd wordt een dagevent voor alle merken, als het maar clean, laag, stanced, performance of Jap JDM is ! Dus entrance selection voor de hallen... !

    Het stukje historie (sorry, de archeoloog in me komt boven...):


    Paar snelle foto's (beter volgen nu de sneeuw weg is ;-))




    Meer foto's volgen... dit was even snel gemaakt gisteren :-)


    Facebook page:

  • #2
    Aan de ligging en lokatie kan het niet liggen!

    Comment


    • #3
      Zeker niet, het is een ontzettend gaaf terrein.... en heel wat historisch verhaal en waarde!
      We gaan nog wel even uitgebreid met een camera op stap daar :-)

      Comment


      • #4
        Heel gaaf, zoiets in Nederland... heb ik meteen deadline voor de Mini!

        Comment


        • #5
          Ik hoop zo dat ik die zaterdag kan.. is het de hele dag, dus ook 's avonds?

          Comment


          • #6
            Als het weer goed is, ben ik zeker aanwezig!!
            KEEP IT SIMPLE STUPID!!

            Comment


            • #7
              Denk dat ik er ook bij ben.

              Comment


              • #8
                ga ik heen

                Comment


                • #9
                  Ik ook! Althans, als ik geselecteerd word.. Als ie op air ligt maybe hoop ik
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • #10
                    Hoe zit dat met die selectie?

                    Comment


                    • #11
                      Geen idee hoe of waarmee ik kom, maar ben aanwezig.

                      Comment


                      • #12
                        Ik ben ook sowieso aanwezig. Tegen die tijd moet ik wel een mooi setje velgen gevonden hebben.

                        Comment


                        • #13
                          Alleen het indoor gedeelte wordt samengesteld uit genodigden, buiten is het grote meeting terrein voor clubs en shows !
                          DUMPd wordt een dagevent voor alle merken, als het maar clean, laag, stanced, performance of Jap JDM is !
                          voor de selectiehal in bovenstaande stylen worden uitnodigingen gezonden of kan je apart aanmelden. Natuurlijk is verder iedereen welkom ;-)


                          Leeeuuuuk... Iedereen is welkom. Opzich geen probleem, als het maar geen harry hardcore-sticker-op-mijn-achterruit aantrekt..


                          M.a.w: zorg dat je op het indoorgedeelte komt te staan..


                          Hoe zit dit precies, word je een soort van "geselecteerd" op andere meetings om binnen te staan of hoe zit dat?
                          omenteel op uitnodiging tijdens events, maar voor VAG ea komt nog een aanmeldpagina ook. Voor Jappen is ie er al: http://​www.wanganwarriors.com/​blog...hp/dumpd-2012/
                          Ik kan helaas nergens vinden welke events ze daadwerkelijk gaan selecteren. Waarschijnlijk sowieso op DAF lijkt me. En anders is het wachten op de site en hopen dat je word geselecteerd
                          Last edited by iloow; 03-01-2012, 01:25 PM.
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • #14
                            Stanceworks meeting daar doen misschien?

                            Comment


                            • #15
                              Laten we alvast afspreken dat als we niet door de selectie komen we in ieder geval zo ver mogelijk samen oprijden en daar samen gaan staan?
                              Ik hoop wel in de selectie te komen, maar zonder nieuwe velgen wordt dat 'm niet...

                              Comment

                              Working...
                              X