Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • had op mijn golf 3 AP, ben ik wel tevreden van eigenlijk
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • EdwinBlack, Waar uit Emmen kom je? Ik woon in in dorpje ernaast

      Comment


      • Originally posted by P78 View Post
        had op mijn golf 3 AP, ben ik wel tevreden van eigenlijk
        Ook met 195/45? Ben echt benieuwd hoe ze staan

        Originally posted by Joene View Post
        EdwinBlack, Waar uit Emmen kom je? Ik woon in in dorpje ernaast
        Jaa ik ook maar niemand van de hele wereld weet waar Erica ligt, daarom heb ik emmen neergezet :P

        Ik rij er ook niet zovaak mee hoor, dus kan best zijn dat je me nog niet gezien hebt
        Staat meer in de garage dan op de weg
        Last edited by EdwinBlack; 01-19-2012, 07:40 AM.
        __________
        __

        Comment


        • Originally posted by DDM View Post
          Pica:



          .
          Ziet er goed uit!! Heb ik ook lang over getwijfeld.. eerst maar eens uberhaupt de schroefset eronder zetten (Ook van gaz ). Mja, is mijn 1e keer dat ik zoiets zelf monteer, heb zelf vaak genoeg gekeken.. toch spannend of t zal lukken!

          Comment


          • nee 205/40/17
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • Originally posted by EdwinBlack View Post
              Stelletje StanceWorks verslaafden,

              Hier mijn build thread:

              http://www.stanceworks.com/forums/sh...ad.php?t=25982
              Dik!

              Comment


              • Originally posted by Rubens View Post
                Ziet er goed uit!! Heb ik ook lang over getwijfeld.. eerst maar eens uberhaupt de schroefset eronder zetten (Ook van gaz ). Mja, is mijn 1e keer dat ik zoiets zelf monteer, heb zelf vaak genoeg gekeken.. toch spannend of t zal lukken!
                Thanks! Duurt helaas nog wel 1,5 maand voordat ik ze kan monteren...
                Over jouw installatie: De achterkant stelt niks voor als het goed is. De voorkant is wat lastiger. Fuseepen loshalen, stuurkogel loshalen, en de flens overzetten naar je schroefset.
                Bij zo'n oudje willen die dingen nog wel eens goed vastzitten. Het is het enige klusje tot nu toe aan m'n auto waarvoor ik echt een brug nodig had, dus dat kan ik je zeker aanraden! Op straat was het me niet gelukt...

                Comment


                • Trouwens: het volgende staat op de planning voor als ik m'n auto (hopelijk 1 Maart) weer terug heb:
                  - Camberplates installeren
                  - Alle remleidingen vervangen + gevlochten remslangen
                  - 323i schijfremmen rondom installeren (voorkant gaat van massief naar geventileerd, achter van trommels naar schijven)
                  - Veerpootbrug installeren
                  - PU bussen rondom installeren (Draagarmen, stabi's, stuurhuis, subframe achter. Misschien motor en versnellingsbak)
                  - Schroefset stukje omlaag draaien
                  - Als m'n budget het dan nog toelaat de onderkant renoveren (dorpels, kriksteunen en een stukje framerails)
                  - Als ik eindelijk mooie velgen tegenkom kopen, evt opknappen en erop knallen.

                  Comment


                  • Poe, je hoeft je dus niet te vervelen

                    Het verschil in de remmerij zal je zeker wel gaan merken

                    Maar duurt nog wel even tot het 1 maar is helaas, kun je iig nog even sparen

                    En Rubens bedankt, altijd leuk om te horen
                    __________
                    __

                    Comment


                    • Originally posted by DDM View Post
                      Trouwens: het volgende staat op de planning voor als ik m'n auto (hopelijk 1 Maart) weer terug heb:
                      - Camberplates installeren
                      - Alle remleidingen vervangen + gevlochten remslangen
                      - 323i schijfremmen rondom installeren (voorkant gaat van massief naar geventileerd, achter van trommels naar schijven)
                      - Veerpootbrug installeren
                      - PU bussen rondom installeren (Draagarmen, stabi's, stuurhuis, subframe achter. Misschien motor en versnellingsbak)
                      - Schroefset stukje omlaag draaien
                      - Als m'n budget het dan nog toelaat de onderkant renoveren (dorpels, kriksteunen en een stukje framerails)
                      - Als ik eindelijk mooie velgen tegenkom kopen, evt opknappen en erop knallen.
                      Dat moet toch jeuken???

                      Al die (deels) spullen in huis en dan niks kunnen doen....

                      Comment


                      • Originally posted by Riskant View Post
                        Dat moet toch jeuken???

                        Al die (deels) spullen in huis en dan niks kunnen doen....
                        Het is vreselijk... ik heb bijna alles al binnen, en ik zit er een beetje naar te kijken en het op te poetsen maar ik kan er niks mee haha!
                        En dan heb ik hier ook nog een hele mooie Recaro staan, maar het is er maar één volgensmij past 'ie helemaal niet mooi bij m'n interieur...

                        Comment


                        • Iemand Ideetjes ?

                          Had voor de mijne 19" CCW's willen bestellen, maar omdat de dollar zo slecht begint te worden gaan die plannen de kast in. (jammergenoeg)

                          Nu zou ik m'n huidige velgen vanachter willen spaceren, of dezelfde velgen in 19" kopen en ook wa breder zetten.

                          Het zijn dezelfde velgen, maar ik vind de stijl nice.

                          Andere optie was een setje rotiforms Nue in 19, maar ik hoor overal al dat ze Roti besteld hebben en wil alles behalve een meeloper zijn.

                          Comment


                          • Nu je er over begint, kwam laatst deze advertentie tegen Link
                            Ze maken tegenwoordig echt Alles na

                            Comment


                            • Das amper een km van mijn huis....
                              Ken het bedrijf niet eens....

                              Bagger replica's....
                              Hij is trouwens niet de enige... ene meneer uit Lunteren is er ook zo goed in,....
                              En levert deze ook....


                              Ik voel met je mee MR.M...


                              @ Tomson..... mijn velgen kopen?

                              Comment


                              • Welke ?

                                Zit wel een beetje gekloot met volgende, heb draadstangen met moeren ipv de bouten.

                                Dus adapter moet breed genoeg zijn, maar dan moet de ET nog kunnen ook.

                                en ik weet dat de bmw et vs de et van volvo klote kan zijn. Bij de grotere modellen toch.

                                Replica's zijn al langer bekent, zullen er nog wel opduiken.

                                Kzit echt vast met de mijne, die 5x108 sucks zwaar hier. In Amerika veel makkelijker, alles op maar en dan is het even duur dan hier. Maar tis de transport naar hier en die douane die alles te duur maakt.

                                Comment

                                Working...
                                X